fbpx

Wie draagt de schade?

Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.

OPENINGSTIJDEN:

In september is mijn winkel gesloten.
Zondag 29 september ben ik weer open!

SNEL ANNIE SLOAN CHALK PAINT, WAX OF WALL PAINT NODIG?  KOM HET HALEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK,  ZEVEN DAGEN IN DE WEEK: 0653501897

Adres

Milena's Vintage Garage
Kanaaldijk 78A
1121 NZ Landsmeer

Let op: Ga in centrum Landsmeer (bij Supemarkt DEEN) rechtsaf  naar Van Beekstraat en rijd deze helemaal uit. Aan het einde linksaf.  Want de navigatie stuurt je  12 km om via Purmerland. Niet doen dus !

Beschikbare betaalmethoden
Copyright © 2019 Milena's Vintage Garage. Alle rechten voorbehouden.
Website: Lucians