Skip to main content

Nu door u besteld, snel door ons verzonden.
Bij u in huis afhankelijk van de drukte bij postNL, maar meestal de volgende werkdag.

Nu hoge kortingen wegen totale verhuizings uitverkoop

Totale uitverkoop wegens verhuizing.

Het is eindelijk zo ver. We gaan verhuizen. Naar Purmerend.
Om niet te veel te hoeven sjouwen gaan we in de komende maanden de voorraad totaal uitverkopen met hoge kortingen.
Elke week zullen er andere producten in de kortingsactie komen. Hou het in de gaten!
Grijp uw kans want op is op. Er wordt van de meeste producten voorlopig geen nieuwe voorraad bijbesteld.

Wie draagt de schade?

Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.

Pand van Milena's Vintage Garage

Openingstijden: BEL 0653 501 897
Winkel alleen geopend op afspraak !

maandag : op afspraak
dinsdag : op afspraak
woensdag : op afspraak
donderdag : op afspraak
vrijdag : op afspraak
zaterdag : op afspraak
zondag : op afspraak

Let op!

Wegens mijn beperkte winkelcapaciteit en om u maximale service te kunnen verlenen verzoek ik u om, wanneer u de winkel wilt bezoeken, ALTIJD een telefonische afspraak te maken. Telefoon 0653 501 897.

Verzendkosten

Wij verzenden uw bestelling tegen kostprijs inclusief BTW. Dat is voor pakketten in Nederland € 7,50; naar België 9,90; naar Duitsland € 10,00 en naar Frankrijk € 16,00. Inwoners van andere landen kunnen niet in mijn webshop bestellen, Zij dienen eerst te mailen met info@milenasvintage.nl. Klanten in de EU met een geldig BTW-nummer kunnen BTW-vrij kopen.

Adres

Milena's Vintage Garage
Kanaaldijk 78A
1121 NZ Landsmeer

Let op: Ga in centrum Landsmeer (bij Albert Heijn) rechtsaf  naar Van Beekstraat en rijd deze helemaal uit. Aan het einde linksaf.  Want de navigatie stuurt je  12 km om via Purmerland. Niet doen dus.

Advies

Wilt u uitvoerig advies en begeleiding voor uw project? Dat doe ik graag, maar maak dan een afpraak met mij:  7 dagen in de week: 0653 501 897 (Milena).

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte!
Schrijf je op mijn nieuwsbrief!
J’ai lu et j’accepte les Termes et conditions et la Politique de confidentialité
J’ai lu et j’accepte les Termes et conditions et la Politique de confidentialité