Skip to main content

Nu door u besteld, snel door ons verzonden.
Bij u in huis afhankelijk van de drukte bij postNL, maar meestal de volgende werkdag.

Er is nog wat  Slick Stick op voorraad !

Over onze verhuizing en reorganisatie.

In de zomer van 2024 zijn wij verhuisd van Landsmeer naar Purmerend. Dat was een zeer vermoeiende operatie. In deze periode bestelden we geen nieuwe voorraad en de bestaande voorraad werd met korting uitverkocht. Na de vakantie, dus in het najaar van 2024 willen we weer gaan opstarten met nieuwe voorraad in de webshop. Een fysieke winkel zullen we in Purmerend voorlopig niet hebben. Graag tot later!

Totale uitverkoop wegens verhuizing.

Het is eindelijk zo ver. Wij verhuizen. Naar Purmerend.
Om niet te veel te hoeven sjouwen wordt de voorraad totaal uitverkocht met hoge kortingen.
Grijp uw kans want op is op. Er wordt van de meeste producten voorlopig geen nieuwe voorraad bijbesteld.
Na de verhuizing gaan we eerst op vakantie.
Wij hebben plannen om aan het eind van het jaar weer actief te worden met de verkoop van producten.

Wie draagt de schade?

Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.

Pand van Milena's Vintage Garage

Openingstijden: BEL 0653 501 897

maandag : op afspraak
dinsdag : op afspraak
woensdag : op afspraak
donderdag : op afspraak
vrijdag : op afspraak
zaterdag : op afspraak
zondag : op afspraak

Verzendkosten

Wij verzenden uw bestelling tegen kostprijs inclusief BTW. Dat is voor pakketten in Nederland € 7,50; naar België 9,90; naar Duitsland € 10,00 en naar Frankrijk € 16,00. Inwoners van andere landen kunnen niet in mijn webshop bestellen, Zij dienen eerst te mailen met info@milenasvintage.nl. Klanten in de EU met een geldig BTW-nummer kunnen BTW-vrij kopen.

Adres

Milena's Vintage Garage
Loirestraat 18,
1
448 JL Purmerend

tel. 0653 937 104

Let op: In de zomer van 2024 zijn wij verhuisd van Landsmeer naar Purmerend. We hebben op ons nieuwe adres GEEN winkel. Zolang we met de reorganisatie bezig zijn wordt alleen oude voorraad met korting in de webshop verkocht. Wij verwachten in het najaar weer een nieuwe start te mken met webshop. Tot dan ! 

Advies

Wilt u uitvoerig advies en begeleiding voor uw project? Dat doe ik graag, maar maak dan een afpraak met mij:  7 dagen in de week: 0653 501 897 (Milena). Wegens verhuizing en reorganisatie kan ik echter tot het eind van 2024 geen afspraken maken.

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte!
Schrijf je op mijn nieuwsbrief!
J’ai lu et j’accepte les Termes et conditions et la Politique de confidentialité
J’ai lu et j’accepte les Termes et conditions et la Politique de confidentialité