fbpx

Nu door u besteld, direct door ons verzonden.
Bij u in huis afhankelijk van de drukte bij postNL, maar meestal de volgende werkdag.

Nieuwe stencils van Posh Chalk toegevoegd !

Wij en Covid-19 (corona virus)

Ook wij volgen de richtlijnen van RIVM. Dat betekent dat in onze fysieke winkel maar één klant tegelijk wordt toegelaten omdat afstand houden in dat volle zaakje nauwelijks te realiseren valt. We gaan nu weer onze normale openingstijden van voor corona hanteren maar dat is alleen voor het gewone kopen en afhalen van producten. Wilt u uitvoerige aandacht, advies en begeleiding, dat doe ik graag, maar dan moet u daarvoor een telefonische afspraak maken. U kunt ons daarvoor zeven dagen in de week bellen (0653 501 897, Milena of 0653 937 104, Piet), dan plannen we een veilige afspraak met u in de winkel.
Door de crisis is het razend druk in onze webwinkel. Maar dat is geen probleem. We hebben wekelijks nieuwe aanvoer en kunnen alles blijven leveren. Ook gaan de pakketten dagelijks (soms zelfs twee keer) op werkdagen naar postNL. Wij kunnen alles nog steeds snel verwerken. Maar bij postNl lukt dat door de drukte niet altijd, vooral in weken waarin er een (feest)dag uitvalt. Dus wanneer uw pakket toch een dag later komt dan verwacht, dan ligt dat niet aan ons.

De leveringstijden van onze webshop

Levertijd
Alle pakketten verzenden wij met MyParcel die de bezorging laten doen door postNL. Wij beloven levering binnen twee werkdagen. Alles wat voor 15.00 uur wordt besteld, heeft u (onder voorbehoud van drukte en vertraging bij de post) de volgende dag in huis.
 
Weekend bestellingen
Bestellingen die wij tot zaterdag 15.00 uur ontvangen worden ook binnen twee werkdagen geleverd, soms is dat op maandag maar meestal op dinsdag.
 
Nog sneller?
U kunt producten altijd na telefonische afspraak (0653 501 897) komen halen.
Grotere bestellingen kunnen we in onze regio (Landsmeer, Waterland, Zaanstreek, Purmerend, Edam/Volendam, Amsterdam) eventueel zelf bezorgen.

"Vandaag besteld, morgen in huis"

"Vandaag besteld, morgen in huis". Ik heb collega's die dat beweren. Maar het is natuurlijk volslagen onzin. Kleine webshops zijn overgeleverd aan de drukte bij postNL. Op doordeweekse dagen is het soms wel haalbaar maar nooit helemaal zeker. Daarom beloof ik een levertijd van 1 tot 2 dagen. En in het weekend duurt het meestal nog een dag langer omdat postNL op zaterdag de pakketten vroeger ophaalt en er op maandag nauwelijks bezorgd wordt. "Vandaag besteld, morgen in huis". Het klinkt goed maar eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat dit niet altijd geraliseerd kan worden.

Wie draagt de schade?

Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.

Meer artikelen...

OPENINGSTIJDEN
voor kopen en afhalen van producten:

maandag op afspraak
dinsdag op afspraak
woensdag 11.30 - 16.00 uur
donderdag op afspraak
vrijdag 11.30 - 16:00 uur
zaterdag op afspraak
zondag 11.30 - 16.00 uur

Wilt u uitvoerig advies en begeleiding voor uw project? Dat doe ik graag, maar maak dan een afpraak met mij:  7 dagen in de week: 0653 501 897 (Milena).

Adres

Milena's Vintage Garage
Kanaaldijk 78A
1121 NZ Landsmeer

Let op: Ga in centrum Landsmeer (bij Supermarkt DEEN) rechtsaf  naar Van Beekstraat en rijd deze helemaal uit. Aan het einde linksaf.  Want de navigatie stuurt je  12 km om via Purmerland. Niet doen dus.

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte!
Schrijf je op mijn nieuwsbrief!
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring
Beschikbare betaalmethoden
Copyright © 2021 Milena's Vintage Garage. Alle rechten voorbehouden.
Website: Lucians