GRATIS transferfolie bij bestellingen boven € 50.
Bij elke bestelling boven € 50 krijgt u van mij GRATIS één meter transferfolie van Artisan Enhancements (ter waarde van € 6) aan uw bestelling toegevoegd. Deze week is dat de kleur Ever Green.
Bij elke bestelling boven € 50 krijgt u van mij GRATIS één meter transferfolie van Artisan Enhancements (ter waarde van € 6) aan uw bestelling toegevoegd. Deze week is dat de kleur Ever Green.
NIEUW. Vanaf 1 oktober 2022 krijgt elke webshopklant bij de bevestiging van zijn bestelling een persoonlijke kortingscode. Met deze code kunt u 10% korting krijgen op uw volgende bestelling. De kortingscode is drie maanden geldig. Bij elke volgende bestelling krijgt u weer een nieuwe kortingscode. De kortingscodes kunnen alleen gebruikt worden in de webshop en zijn NIET van toepassing in mijn fysieke winkel !
Het wordt mij bijna dagelijks gevraagd. Kun je stof schilderen met de verven van Annie Sloan en Dixie Belle. Ja dat kan (meestal) wel. Kijk nu bij Tips & Tricks voor mijn uitleg over stof schilderen met Dixie Belle. Of kijk naar het filmpje met uitleg door Annie Sloan herself!
Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.