Skip to main content

Uitsluitend verzending met postNL

De super probleemoplosser Bonding BOSS is nu leverbaar.

Goudfolie en Leaf&Foil Size zijn weer op voorraad.

Over onze verhuizing en reorganisatie.

In de zomer van 2024 zijn wij verhuisd van Landsmeer naar Purmerend. Dat was een zeer vermoeiende operatie. In deze periode bestelden we geen nieuwe voorraad en de bestaande voorraad werd met korting uitverkocht. Vanaf 1 oktober gaan wij geleidelijk de voorraad weer opbouwen, te beginnen met Dixie Belle. De kortingsactie is daarmee voor de meeste producten beëindigd. Alleen producten die op termijn uit het assortiment zullen worden genomen behouden hun uitverkoopkorting. In Purmerend zijn wij alleen webshop, er is geen fysieke winkel meer. Afhalen in Purmerend van bestellingen die via de webshop zijn besteld en betaald blijft wel mogelijk maar alleen na telefonische afspraak met 0653501897 (Milena) of 0653937104 (Piet).

Totale uitverkoop wegens verhuizing.

Het is eindelijk zo ver. Wij verhuizen. Naar Purmerend.
Om niet te veel te hoeven sjouwen wordt de voorraad totaal uitverkocht met hoge kortingen.
Grijp uw kans want op is op. Er wordt van de meeste producten voorlopig geen nieuwe voorraad bijbesteld.
Na de verhuizing gaan we eerst op vakantie.
Wij hebben plannen om aan het eind van het jaar weer actief te worden met de verkoop van producten.

Wie draagt de schade?

Alle bestellingen worden bij mij voor verzending heel degelijk verpakt, volgens de richtlijnen van MyParcel en postNL, die beide betrouwbare partners zijn. En toch kan er nog wel een enkele keer iets mis gaan: een pakje komt niet aan of is beschadigd. Wie draagt dan de kosten? Veel collega webshops zijn hierover niet duidelijk. Op de ene plek zeggen zij niet verantwoordelijk te zijn voor het vervoer door derden en op een andere plek (leveringsvoorwaarden) zeggen zij wel verantwoordelijk te zijn tot het moment van aflevering aan de klant. Dat is voor 100% tegenstrijdig en je weet dus niet waar je aan toe bent. Andere collega's melden helemaal niets hierover dus je moet als consument maar afwachten of je de klos bent als er iets mis gaat. Ik (Milena's Vintage Garage) ben daar heel duidelijk over: in Art. 11 van mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik (de ondernemer) verantwoordelijk ben tot het moment van aflevering aan de consument. Dat betekent dat als een pakje niet aankomt (en dat blijkt uit de track&trace gegevens van postNL) dan draag ik de schade en niet u. En het betekent dat wanneer een zending beschadigd aankomt wat u aan mij bewijst met duidelijke foto's van beschadigde verpakking en inhoud, ik de schade aan u vergoed; u kunt de zending opnieuw ontvangen of u ontvangt naar wens uw geld terug. Laat dat duidelijk zijn.

Pand van Milena's Vintage Garage

Openingstijden: BEL 0653 501 897

Verzendkosten

Wij verzenden uw bestelling tegen kostprijs inclusief BTW. Dat is voor pakketten in Nederland € 7,50; naar België 9,90; naar Duitsland € 10,00 en naar Frankrijk € 16,00. Inwoners van andere landen kunnen niet in mijn webshop bestellen, Zij dienen eerst te mailen met info@milenasvintage.nl. Klanten in de EU met een geldig BTW-nummer kunnen BTW-vrij kopen.

Adres

Milena's Vintage
Loirestraat 18,
1
448 JL Purmerend

tel. 0653 937 104

Let op: In de zomer van 2024 zijn wij verhuisd van Landsmeer naar Purmerend. We hebben op ons nieuwe adres GEEN winkel maar uitsluitend een webshop.

Advies

Wilt u advies voor uw project? Dat doe ik graag telefonisch. Bel mij op 0653 501 897 (Milena). 

Blijf op de hoogte!
Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief!
Blijf op de hoogte!
Schrijf je op mijn nieuwsbrief!
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring